При здачі в сервісний центр будь-якої мобільної техніки Apple на операційній системі iOS в обов'язковому порядку необхідно відключати функцію " Знайти iPhone ". Що робити, якщо ви забули логін або пароль?

Після повного скидання iPhone або iPad при активації апарату, якщо включена функція " Знайти iPhone " на екрані з'явиться повідомлення про необхідність ввести Apple ID і пароля : " На даний момент iPhone прив'язаний до Apple ID . Увійдіть з Apple ID , який використовувався для налаштування цього iPhone"

Пароль можна відновити через сайт www.icloud.com  через пункт меню "Забули ID або пароль" або безпосередньо на сторінці https://iforgot.apple.com , пароль буде висланий вам на електронну пошту. Якщо ви забули свій пароль і втратили доступ до електронної пошти, яка була прив'язана до Apple ID, то в авторизованому сервісному центрі Apple можна запросити послугу відключення прив'язки апарату до Apple ID. Для цього вам необхідно звернутися в наш сервісний центр з апаратом і документами про його купівлю. Сервісний центр зробить запит в Apple і прив'язка буде відключена. Зверніть увагу, Apple залишає за собою право відмовити у відключенні прив'язки, якщо апарат куплений і документи подані не від авторізовованного реселлера Apple. Процедура оформлення досить складна і розглядається Apple в ручному режимі, фахівцями з високим завантаженням, тому може затягнутися за часом. Послуга платна.